Informatiepunt Bergen
Wat is het?
Heeft u een onduidelijke brief of e-mail van een organisatie gekregen? Wilt u met een organisatie bellen, maar begrijpt u niet wat de ander zegt? Of heeft u hulp nodig bij het invullen van een formulier? Met al deze vragen kunt u terecht bij het Informatiepunt Bergen.
Hoe werkt het?
De speciaal opgeleide vrijwilligers van het Informatiepunt helpen u gratis bij alle vragen over de communicatie met een organisatie of instantie. Kunnen zij u niet verder helpen? Dan verwijzen zij u graag door naar de juiste ketenpartner.
Wat moet ik doen?
Kom langs
Het Informatiepunt Bergen bevindt zich in Bibliotheek Bergen, Den Asseldonk in Nieuw Bergen. De openingstijden:
- Woensdag: 14.00 tot 17.00 uur
- Donderdag: 14.00 tot 17.00 uur
Neem contact op
- Bel of WhatsApp: (0485) 74 50 35
- Mail: informatiepunt@biblioplus.nl
Aanvullende informatie
Voorbeelden
Hieronder vindt u enkele voorbeelden van vragen waarmee u bij het Informatiepunt terecht kunt:
- Hoe vraag ik een DigiD aan?
- Hoe kan ik post van de overheid voortaan digitaal ontvangen?
- Hoe vraag ik zorgtoeslag of kindertoeslag aan?
- Ik heb een verkeersboete ontvangen. Hoe betaal ik deze online?
- Ik zoek een sociale huurwoning. Hoe doe ik dat?
- Hoe vraag ik een WW-uitkering aan?
- Hoe vraag ik studiefinanciering aan?
- Hoe vraag ik AOW aan?
- Hoe kan ik mijn pensioenoverzicht digitaal inzien?
- Hoe kan ik aangeven dat ik donor wil worden?
- Ik ben verhuisd. Hoe registreer ik mijn nieuwe adres?
- Waar vind ik tips voor het omgaan met mijn telefoon of tablet?
- Ik heb een brief ontvangen van een organisatie, maar begrijp niet wat er staat. Wat moet ik doen?
Ook met andere vragen bent u natuurlijk van harte welkom!
Meer informatie
Kijk voor meer informatie over het Informatiepunt op de website van BiblioPlus.