Openingstijden en telefonische bereikbaarheid gemeentehuis de komende weken

Het gemeentehuis wordt verbouwd. De komende weken vinden verschillende werkzaamheden in en rondom het gemeentehuis plaats. Hierdoor is de gemeente op sommige dag(del)en dicht en/of telefonisch niet bereikbaar. 

De tijdelijke unit voor het Klant Contact Centrum is geplaatst op de parkeerplaats bij het gemeentehuis.

De tijdelijke unit voor het Klant Contact Centrum is inmiddels geplaatst op de parkeerplaats bij het gemeentehuis, aan de kant van de N271. 

Op dinsdag 24 september worden de voorzieningen van het gemeentehuis aangesloten op deze unit en de bouwplaats. Het gemeentehuis heeft daardoor tijdelijk geen stroom. De gemeente is die dag van 15.00 tot 17.00 uur gesloten en ook telefonisch niet bereikbaar.

Gemeentehuis op 26 en 27 september gesloten

Het Klant Contact Centrum verhuist op donderdag 26 en vrijdag 27 september naar de tijdelijke unit. Het gemeentehuis is vanaf dat moment gesloten voor bezoekers. U kunt de gemeente wel bereiken via (0485) 34 83 83 en info@bergen.nl

Tijdelijke unit open vanaf 30 september

Vanaf maandag 30 september kunt u terecht in de tijdelijke unit. Maak van tevoren een afspraak op onze website of via (0485) 34 83 83. Dan kunnen we u zo snel en goed mogelijk helpen.

Let op: de tijdelijke unit is op maandagmiddag 30 september van 13.00 tot 17.00 uur gesloten. De gemeente is die middag ook telefonisch niet bereikbaar. Dit in verband met een bijeenkomst voor het Klant Contact Centrum. 

Meer informatie

Bekijk de openingstijden en telefonische bereikbaarheid van Gemeente Bergen op www.bergen.nl/contact-en-openingstijden. Meer informatie over de verbouwing van het gemeentehuis vindt u op www.bergen.nl/verbouwing.

De tijdelijke unit voor het Klant Contact Centrum.